vineri, 25 iunie 2010

Leapsa, cica.

PRIMA.

1)Luaţi cartea cea mai la îndemînă, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rînd:
"..arati in pozele pe care mi le`a trimis mama,tare..."

2) Fără să verificaţi, cît e ora?
21:40

3) Verificaţi!
21:37

4) Cum sînteţi îmbrăcat?
Tricou enorm alb[:))] si pantaloni 3/4 negrii

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
o fereastra de mess

6)Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
televizorul

7) Cand aţi ieşit ultima data şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
ieri,cumparaturi:))

8) Ce-aţi visat ieri noapte?
nu mai stiu,ma

9)Cand aţi râs ultima data?
5 minutes ago :))

10)Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
oglinda :x

11)Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
nu stiu, o jucarie,cred :x

12)Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
If only

13) Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
nu cred

14) Ce părere aveţi despre acest chestionar?
bai..n`am nicio parere

15)Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
care voi?

16)V-aţi gandit deja să locuiţi în străinătate?
cam da ;;)

17) Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
bai, i`as impusca pe..unii :D

18)Vă place să dansaţi?
DA:x

19)George Bush?
neinteresant :D

20)Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
un film..in orice caz, nasol :D

A DOUA.

1. Ai o porecla ?
Adre :)

2.Unde locuiesti ?
Campulung Muscel

3.Ce inaltime ai ?
1.68,ma :x

4.Ai zi onomastica ?
tu ce zici, am? [10.11]

5.Ce ocupatie ai ?
boboaca :>

6.Ai frati sau sau surori ?
am

7.Limba materna ?
Romana.

8.Limbi vorbite
romana, engleza si cate putina franceza si germana :D

9.Colectii ?
oho..multe!:))

10.Numar la pantofi ?
39..i guess

11.Scoli absolvite ?
generala,ba!

12.Materia preferata ?
n`am..sau am..nu stu`..chimia,potfim

13.Ce hobby-uri ai ?
mi`e lene sa ti le scriu ;;)

14.Bani de buzunar ?
ce`i cu ei?

15.Dorinta
daca o zic, nu se indeplineste.

16.Vise ?
da! :x ma visez presedinte >:)

17.Numar norocos ?
17

18.Ai vrea sa revezi:
My sassy girl

19.Ai animale de casa ?
da :x

20.Sentimentul cel mai pretuit ?
Sinceritate.

21.Care a fost cea mai frumoasa zi din viata ta ?
30 mai 2009 :D


Leapsa merge mai departe..fiecare la cine doreste :)

2 comentarii: