sâmbătă, 22 mai 2010

Tarfe pe tocuri

.....Tarfele sunt femeile alea pe care le gasesti la tot pasul, pe tocuri inalte si ascutite cat sa sfarame inimi fara pic de greutate. Au buzele manjite de`un ruj rosu usturator si zambesc parsiv, te tenteaza. De ce am ales sa scriu despre tarfe? Pentru ca ele sunt intruchiparile jegoase ale simtirilor mele. La fel ca in sufletul meu, in tarfe, barbatii isi baga..fericirea, iar apoi pleaca fara sa bage de seama ca lasa in urma un trup frant si istovit.

.....La fel ca o tarfa, sufletul meu simte ca nimeni nu-l iubeste. Sau nimeni nu o face asa cum si-ar dori. Poate pentru ca tarfele sunt iubite doar pentru placerea de moment.

.....Lumea din jurul meu pare o armata care vrea sa ma distruga. Si ma ataca, imi raneste orgoliul si loveste in ce am mai scump si mai sfant, in cei pe care ii iubesc cel mai mult. Cu totii ma ranesc cu privirea dispretuitoare. Imi ranesc sufletul...ca pe o tarfa.

.....Imi plange sufletul. Ma doare. Ce tarfa! Din toate tarfele din lume, am parte de cea mai slaba. Sau poate toate tarfele plang. Hai, ba, preput, revino-ti in fire. Ai ajuns, in gatu' ma-tii, sa plangi pentru niste fraieri. Si iar respir adanc. Si iar ma doare sufletu'. Iar v-ati bagat ca animalele in sufletul meu ca intr-o tarfa. Si nu va pasa ca ati lasat in urma un suflet frant...cum nici de-o tarfa nu v-ar pasa vreodata.

*** Sufletul meu...e o tarfa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu