duminică, 18 aprilie 2010

Copilarisme

Imi place sa cred ca inca sunt un copil. Imi place sa rad necontrolat exact cand si unde am eu chef, sa ma ascund in ora de engleza in pestera mea [ geaca - prietenii stiu de ce ] si sa ii fac de acolo cu mana Ioanei sau sa dau noroc cu Seby pe fereastra pesterii [ maneca ]. Imi place sa fiu rasfatata, sa fiu in centrul atentiei si..sa plang!

Imi place sa rad, sa fac misto si sa arunc vina pe ceilalti pentru multele si desele mele tampenii. Sa tip, sa rup foi si sa sparg sticle goale, sa alerg fara sa stiu unde am sa ajung, sa iubesc, sa strang in brate si sa zambesc necunoscutilor.

Imi place sa cred ca am intotdeauna dreptate si ma amuza persoanele care au impresia ca rezolva ceva contrazicandu-ma [ aviz amatorilor ] . Imi place sa recunosc ca sunt o scorpie in adevaratul sens al cuvantului [ si la propriu si la figurat ].

Nu suport oamenii care vor sa ma conduca. Nu suport sa fiu interogata despre ceea ce am facut, fac sau am sa fac, nu suport sa se tipe la mine, nu suport fitosii [ lasa`teeee ] si fitoasele, cocalarii si pitipoancele si tot ce tine de noile rase din generatia mea.

Nu suport sa mi se spuna ca sunt fitoasa, pentru ca nu sunt [ invatati sa faceti diferenta intre fite si rasfat ] . Nu ii suport pe cei care vor sa atraga atentia, care barfesc [ daca vrei sa o faci calumea, incearca sa faci in asa fel incat macar sa nu se observe ] si fac pe nevinovatele [ ->

LING(Ă)Uşitorul ].

7 comentarii:

  1. Adre >:D<, :)) copilu' mic din tine vorbeste ;;), unde esti tu scorpie :-w???
    Ala care a zis minte in mod cert, tu esti o scumpa :*, iar eu o lingusitoare ;;).

    RăspundețiȘtergere
  2. Scorpie sunt pentru ca asa a fost sa fie..[mi`s scorpion:))] si scorpie sunt pentru ca asa imi place:x
    Si tu esti o scumpa:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa ramai mereu copil. :x
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Stii ca imi place ca esti ca o copila? :X
    Si stii ca te iubesc? :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!Creez accesorii handmade unicate http://roxellini.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere