marți, 13 aprilie 2010

Importantii




































































































































































































* Laura - Sau Nutza, mamica mea virtuala, febletea mea frumoasa cu voce divina :x
* Kitty - E matza mea si e minunata!:x I`as manca ochii aia 24 din 24 !
* Pitzy - Muscacioasa mea adorabila, batausa si nervozata din fire. Cu toate astea adora pozele. [Deea, iarta`ma pentru nume..n`aveam de unde sa stiu acum 4 ani:))]
* Sami - Imposibil sa nu`l mentionam pe lista importantilor. Fostu` mov, blond de fel [>:)], omu` de care chiar ai nevoie cand esti suparat :)) Desi nu ti se vede decat freza, pentru ca nenorocitul din tine nu vrea sa`mi dea alta poza, tot amore ramai :>
* Paul - Desi se spune ca, "Colegul meu de baca e-o maimuta " , Paul e colegul meu de banca si nu`i maimuta [decat in timpul liber :"> ]! >:D<>
* Cezar [mijloc] si Alexandru [dreapta] - Cezar, scumpul meu verisor care nu`mi e verisor, il cunosc de..dinainte sa ne nastem :)) Si e un maaare important :> . Iar Alex..Alex e noul vecin, tacut..foaaaarte tacut, da` tot la importanti intra! >:D<
* Ioana - Sau Iiii.. Mereu alaturi de mine..desi ne-am certat de atatea ori :)), pentru ca ea m-a acceptat asa cum sunt, crizata, plangacioasa, rasfatata si.. lenesa [uite ca am spus`o :))]. Te iubesc, Iiiii :x
* Aleksa - Blonda [taci!] de felu` ei..frumusica foc si detinatoare a niste buzoaie de buzuca, Aleksu` e mereu gata sa ma asculte si sa ma`nteleaga. Esti importanta, ma! >:D<
* Andreea - Bruneta care presupun ca nu o sa se supere pe numele pisicii mele :"> si pe care o iubesc >:D<
* Lore – Fiica mea, virtualitatea mea superba, creata pana in fundu` sufletului si frumoasa foc! :x
* Seby si Livia - Verisori nedespartiti, Livia chiar nora`mea :> si el..fitosu` [...] care era sa`mi rupa 3 degete. Da` tot sunt importanti >:D<
* Seby si David - Acelas Seby, dar de data asta cu domnu` bossu`! David e.. e ok..cand nu`mi rasuceste mana..si nu urla..si nu ma`mpinge si..cand nu e nervos! Prietene, ai grija ca se umfla fibra pe tine >:D<
* Elena - Sau Leana sau.. Rosioara Xoxo..ui la ea ce dulce e :x Hug maxim, Leano >:D<
* Ally - Cat esti tu de dobitoc, tot am avut grija sa fii pe lista importantilor :P
* Geo - El..el e altfel si..poate din cauza lui si eu sunt altfel acum..asa ca daca m-am schimbat, lui sa ii multumiti sau..pe el sa il injurati ! :))
* Rick - Javra mea [blonda:))], este exasperant de frumos si de iubit !
* Antonia - V`am elucidat si misteru` asta..E fata soru`mii..nepoata`mea..si o iubesc!:x
* Oana si Leonard - Sau soru`mea si frate`miu..ii iubesc!:x cel mai mult..!
* Andu - Sau copilu` bomba..terminatoru` sufletului meu..care mi`a mancat zilele, rabdarea si tot ce mai aveam p`aici..Frumusete mica :*
* Mami - Cum as putea sa n`o iubesc? :)
* Tati - - Pe el il iubesc pentru ca ma cearta atat de rar si ma iarta atat de repede, pentru ca e alaturi de mine mereu, pentru ca face misto in cele mai jenante momente [:))], pentru ca rezista trei sferturi de ora intr-un magazin doar ca sa ma hotarasc ce pereche de adidasi vreau.


Ei sunt cei mai importanti! Altii ar mai fii:
- Tatii virtuali : Cyp si Soul
- Ruxy :x
- Tot ce tine de virtualitatile mele
- Colegii :x
- Pitestenii :x [cum as putea sa va uit?]
- Colegii din I-IV

Si multi altii..Va iubesc!:x

20 de comentarii:

  1. :x......ms ca ai o parere buna despre mine...ma rog cu unele exc minore dar asta nu conteaza.....
    ms pentru importanta pe care mi-o oferi......
    sa sti ca si tu esti la fel de importanta pentru mine chiar daca uneori ne certam din lucruri minore ......
    nu my trebuie sa iti sun...dar...
    te iubesc ...:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci dupa cum am zis, 1.mi`s ondulata, nu creata :">

    Si 2, Te iubesc! :X:X:X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. aaaaa si tare aia cu ali...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Astept injuraturi pe adresa de mail ed.tzacanel@gmail.com :)).

    Apropo, te iubesc :X

    PS: Ce tare e aia cu Ali :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu Seby, e normal:))
    Si..lasa`te!:))) :*:*>:D<:x

    RăspundețiȘtergere
  6. Ondulata pana in fundu` sufletului,Lore, rectific:))
    Si te iubesc! :X:X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) sunt dulce maxim :)), lingusitoare ce esti :X:X >:D< hug maxim [:X][:X]

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu sunt,ma! Sunt sincera!
    Hug max :X:X:X:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. ma faci blond ma...pe fata?:)) urattt , si ti'am dat ma poza cum poti sa minti pe fata?urat le zic io la astia sa iti deleteze blogu =)) si eu te iubesc "amori" >:D< si stiu sunt un dulshee :">

    RăspundețiȘtergere
  10. Voce divina?:">
    Mie mi se pare banala..auzind'o zi de zi:))
    Te iubesc! :x

    RăspundețiȘtergere
  11. Sami, era pe la spate, da` nu te`ai prins tu:"> Iesi,pa!:* amore mio >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu te iubesc,mami:x si da, ai o voce superba:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce adorabili mai suntem ma:))
    Care mai de care..:>

    RăspundețiȘtergere