marți, 13 aprilie 2010

Eu..mai mult sau mai putin




Am stat ore intregi intr-o seara intinsa intr-un pat si m-am gandit ce as putea sa va mai "aberez" [own Rosioara Xoxo]. Mi-au trecut prin minte in cateva minute zeci de idei care au disparut mai repede decat aparusera. M-am gandit la lucruri de genul: Ce sunt prietenii? Ce este viata? Prostia e o boala?.. Astea sunt lucruri logice, cu o umila explicatie care probabil n-ar reusi sa multumeasca oe toata lumea. Dar nu, nu am de gand sa scriu ceva logic, pentru ca logica e departe de a-si gasi locul in mintea mea in acest moment.
Am sa scriu despre mine, despre ce cred ceilalti si despre lucrurile pe care altii probabil nu le vad. Despre prietenii mei, despre persoanele dragi, despre ceea ce-mi place si ceea ce urasc. Despre ceea ce am facut si ma bucura, despre ce am sa fac si ma determina sa fiu nerabdatoare.

Am stat si am privit in jurul meu si am descoperit ca se fac afirmatii aberante despre mine, din partea oamenilor care nu ma cunosc nici catusi de putin [desi asa credeau si asa credeam]. Am auzit afirmatii de genul [carora o sa le si raspund]:

" Vai, Silviuta, ce seamana fii-ta cu tine! " - Nu,cucoana, nu seman cu nimeni! Sunt eu si nimeni nu mai e ca mine! Deci, nici eu ca altii!

" Vai, Silviuta, da` unde era Valerica, cand ai facut-o pe asta mica, ca nu seamana deloc cu el? " - Normal, cum am mai spus , nu seman cu nimeni ! Si, daca tot sunteti curioase din fire, tata era pe holul spitalului in momentul ala.

" Uite la ea, ce mare s-a facut! " - Da si n-am de gand sa ma opresc. Te oftici?

" Vai, Silvia, are ochii identici cu ai tai! " - Mancati c***t..am ochii caprui, iar mama verzi.

" Uoau! Ce haine dragute ai ! " - Sa mor daca aveam nevoie de complimentu` tau..

" Vaaaai, se vede ca te-ai indragostit de X ! " - Ce face? Stii ceva ce eu nu stiu?

" Fata lu` Valer !" [own profa de religie] - Nu frate, sunt Andreea, nu fata lu` Valer..ce dracu`! Vezi tu in catalog vreun Valer?!

Astea sunt o mica parte din zecile de aberatii din jurul meu, pe care unii le considera logice. Ziceam ca nu abordez lucruri logice, asadar, de ce am comentat chestiile astea? Pentru ca sunt ilogice.

Da! Azi sunt poate prima data narcisista! Da! Ochii mei sunt superbi si ingrozitor de caprui azi si nu mai au tenta aia nenorocita de verde! Da, parul meu e mai cret ca niciodata si pana si bretonul sta de buna voie! Da, inca sunt cea mai inalta din clasa si inca imi pastrez greutatea! Ilogic,nu? Sunt banalitati care ma fac sa ma simt foarte bine.

Sunt fericita si am o mie de motive. Am prieteni, pe care [asa cum zice Dani] imi ia o jumatate de ora doar sa ii salut, il am pe EL, EL-ul meu, am in cap melodia aia veche pe care o caut de 2 ani incoace, nu am niciun complex [sau cel putin nu vreau sa recunosc ca am], am puterea sa imi ascund orice tristete, am puterea sa lovesc cu sau fara motiv, am putearea sa recunosc orice.

Deja e prea mult.. si aberatiile inca imi zburda prin creieras. Am o mie de idei despre ce as putea scrie despre mine, dar astea intr-un viitor apropiat. Asadar, multumesc pentru timpul pierdut in citirea aberatiilor mele!
Ciuss! :*

16 comentarii:

  1. Ai dreptate, ochii tai sunt superbi 8->

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma intalnesc cu faze dastea de genul "" Vai Georgeta, ce seamana fi-to cu tine! "
    Eu nu seman deloc cu mama, sunt foarte diferit , eu am alt stil de a fi, ea la fel.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma intalnesc cu stilul asta de abordare,de obicei, din partea babutelor alora care daca stai bine sa le analizezi trecutul descoperi ca`s toate rude intre ele si toate rude cu tine, de`ti vine sa`ti tai arborele genealogic de la radacina sau din partea prietenilor din antichitate care au vazut`o ultima data pe "Silviuta" acu` zeci de ani si brusc li se pare lor ca si`o amintesc si ca`i seman perfect!

    RăspundețiȘtergere
  4. :))...buna bun asta cu fata lu valerr..........:))

    RăspundețiȘtergere
  5. asta e lumea e demodata......mi se intampla si mie .....sa zc lumeaa..."ti-a pus mami apa la radacini de ai crescut atat"
    nu suport asta ...X(

    RăspundețiȘtergere
  6. *vaiiiii....e baiatu tau...:O..?????...
    el e prichindelu ala de acum 5 ani*......cn mama drc credeti ca e?.....buniku?>......

    RăspundețiȘtergere
  7. :> Aberatii :X:X, pici a venit cu ideea [ma, da' tu abere mult rau in blogu' ala] ;;), aberanto, da' tot te hug-uiesc >:D<, hug maxim :X:X, eu urasc chestiile de genu:
    Seman cu dracica seman cu matusa pe care nu am vazut-o de cand aveam 2 luni, seman cu mine. (punct) Aberez :|...

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) Asa`i..Partea proasta e ca dupa faza cu "prichindelu` ala de acu` 5 ani" isi infig degetele luuuungi si zbarcite cu tenta de negru` sub unghiile cu lac cojit in obrajii tai, si te strang ataat de tare ca`ti vine sa o apuci si tu frumusel de pometi si sa`i smulgi din "radacini" :)
    [pentru toate cele 3 comentarii ale lui Sebi:))]

    RăspundețiȘtergere
  9. Da,Elena, aberezi! Si pentru asta te iubesc :*>:D<max!

    RăspundețiȘtergere
  10. "Semeni perfect cu taica'tu.Nici daca te'ar fi facut el singur nu seamanai asa de bine cu el." Nu serios..cum sa ma faca tata singur?:))
    Tine'o tot asa puiule:> Mami te iubeste.:x

    RăspundețiȘtergere
  11. Lool=)))) Puteri supranaturale!
    Si eu te iubesc:x

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu-ti voi spune cine sunt, pentru ca atunci nu ai mai intelege mesajul :)

    Nu te voi critica, pentru ca (desi poate meriti) nu am chef sa poluez pe aici; o sa te intreb doar atat:

    Zieai ca erai intr-un pat; deci nu era al tau? :)) si ai mai stat si cateva ore in el... ma bagi la idei

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu, nu era al meu :) Eram la niste verisori, deci cade ipoteza :)
    Si multumesc de comentariu..anonimule:-?

    RăspundețiȘtergere
  14. Vai silviuta :))) ahaha :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Balba tu esti?
    Semneaza`te,ma:)) Nu`mi mai chinuiti capu` cu anonimate..

    RăspundețiȘtergere